بهترین راه برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده

بهترین راه برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده و داشتن مو زیبا ، مانند بسیاری چیزهای دیگر در زندگی ، پر هزینه می باشد . رنگ مو، فرکردن و حالت دادن مو ها ، با غلطک های داغ ، آهن مواج و اتو مو همگی دشمن و از بین برنده درخشش و سلامت طبیعی مو ها هستند . 

بهترین راه برای ترمیم موهای خشک و آسیب دیده و داشتن مو زیبا ، مانند بسیاری چیزهای دیگر در زندگی ، پر هزینه می باشد . رنگ مو، فرکردن و حالت دادن مو ها ، با غلطک های داغ ، آهن مواج و اتو مو همگی دشمن و از بین برنده درخشش و سلامت طبیعی مو ها هستند . خیلی خسته کننده است که یک آرایشگر موهای آسیب دیده را سشوار کند ، نیاز اصلی برای تعمیر مو این است که آن را در رطوبت بیشتری قرار دهید به راحتی میتوان موهای آسیب دیده را خیلی راحت و با کمترین هزینه ترمیم کرد .

 

نکته شماره 1 مراقبت از مو – عوض کردن شامپو و نرم کننده

اگر موهایتان به شدت آسیب دیده و خشک است، موقع آن رسیده که شامپو و نرم کننده ای که استفاده می کردید را عوض کنید. استفاده از شامپو و نرم کننده ای که ترجیحا از یک برند باشند هم قدرت را به موهایتان باز می گردانند، هم حس و حالی جدید به پوست سرتان می دهند. اگر همچنان حس می کنید که کافی نیست، از یک ماسک مو نیز دوبار در هفته استفاده کنید.


 

 

نکته شماره 2 مراقبت از مو – استفاده از ماسک مو ورقه ای

آیا می دانستید که ماسک های ورقه ای فقط برای پوست نیستند؟ بعد از یک زمستان سخت و سرد، موهایتان نیاز به رسیدگی بیشتری دارد و این کار توسط ماسک موی ورقه ای قابل انجام است. با استفاده از ماسک مو می توانید بعد از 5 دقیقه تاثیر عالی و خیره کننده ی آن در سلامت و درخشش موهایتان را ببینید.

 

 

 

 

نکته شماره 3 مراقبت از مو – استفاده از آب ولرم در حمام

ممکن است که دوش آب داغ در زمستان لذت بخش و آرامش بخش باشد، اما برای موها این اتفاق فاجعه بار است. به همین دلیل همیشه سعی کنید موها را با آب ولرم شستشو دهید. آب داغ می تواند چربی طبیعی موها را از بین ببرد و باعث خشک تر شدن بیشتر آن شود. اگر نمی توانید از آب داغ صرفه نظر کنید، زمان حمام کردنتان را کاهش دهید.

 

 

نکته شماره 4 مراقبت از مو – استفاده از برس با موی طبیعی و ضخیم

استفاده از برس با موهای پلاستیکی باعث گره خوردن موها می شود، در حالیکه استفاده از براش با موهای طبیعی و ضخیم به پخش شدن چربی طبیعی کف سر در طول موها کمک می کند.

 

 

نکته شماره 5 مراقبت از مو – استفاده نکردن از سشوار، اتو مو و حالت دهنده مو

استفاده ی بیش از حد از اتو مو و سشوار می تواند باعث خشک شدن و شکنندگی موها شود. فصل بهار گرم تر از زمستان است و احتمال سرما خوردن در آن کمتر است. پس بهتر است از لوازم برقی گرما دهنده ی خود کمتر استفاده کنید البته این بدان معنی نیست که کاملا آن ها را فراموش کنید، بلکه بهتر است حداقل از اسپری های محافظت کننده در برابر گرما روی موهایتان استفاده کنید.

 

 

نکته شماره 6 مراقبت از مو – کوتاهی مو به صورت منظم

تنها راهی که بتوانید از شر موخوره های انتهای موها رها شوید، کوتاه کردن آن ها است.

دانلود فایل

نظرات کاربران

متن نظر شما (اجباری)